środa, 13 marca 2013

Prolog

Londyn,rok 2013.
Jedno miasto. Jedna uczelnia.Czwórka zupełnie innych osób ,które nie radzą sobie z życiem.Cztery osoby. Milion problemów . Tysiące zranień. Setki nieprzespanych nocy .Hektolitry wylanych łez.Czasem mają po prostu dosyć życia, dosyć ciągłych narzekań ,wrzasków i kłótni.Kolorowe marzenia , szara rzeczywistość , podkrążone oczy i ból.Postradane  zmysły i stracone nadzieje. Emily ,sama sobie zadaje ból.Okalecza się i ktoś ją nachodzi.Avalon, jest w toksycznym związku ,a dzień bez uderzenia Avalon ,jest dniem straconym. Zayn ,wylewa swoją radość ,smutek w alkoholu.Jego życie bez alkoholu ,czy papierosa nie ma sensu.Niall ,nie wytrzymuje psychicznie i chce ze sobą skończyć.Wejdź do ich umysłów.Przeżyj to razem z nimi. Pozwól im pokazać .... jak łamie się wszelkie zasady.To świat,tu mało kto gra fair.


Zwiastun:

48 komentarzy:

  1. HiMyNameIsHoranowa13 marca 2013 08:09

    OMG !!!! PO OBEJRZENIU ZWIASTUNA NIE MOGĘ DOCZEKAC SIĘ NASTĘPNEGO ROZDZIAŁU A PROBLEMY BOHATERÓW MNIE ZAFASCYNOWAŁY NAPRAWDĘ ZASTANAWIAM SIE CZY POMIĘDZY BOHATERAMI DOJDZIE DO CZEGOŚ WIECEJ (DO ZWIĄZKU) POZDRAWIAM x

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog i zwiastun bardzo mi się podoba . ; D
    Chcę już 1 rozdział . ; D
    Czekam . ; dd

    OdpowiedzUsuń
  3. JEZUS! TEN ZWIASTUN JEST NAJLEPSZY NA ŚWIECIE!
    CZEKAM NA NEXT'A <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosz ! Boski prolog i zwiastun <3 Będę tu częstym gościem. Czekam na 1 rozdział XOXO

    OdpowiedzUsuń
  5. iniwonefiouvnoivnov Boże jaki zajebisty zwiastun, dziewczyno masz talent!
    Sama bym chciała, żeby ktoś mi taki ogarnął, na mojego bloga. ;)

    Będę wpadać, bo się zaciekawiłam. Zapraszam do siebie: iamhorangirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten zwiastun *_____*
    Wiesz co mnie rozwaliło ?
    Jest ten tekst "połączyły ich wspólne pasje" Jest Avalon i Niall to oni śpiewają. I potem zajebisty taniec Emily i ten "taniec" Zayn'a hhahahahah :D Po prostu kocham :D I czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG zajebisty zaraz klikam obserwowanych. Wpadnij też do mnie w wolnej chwili ;** a i nie mogę doczekać sie pierwszego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa.. Nigdy jeszcze się nie spotkałam ze zwiastunem.
    Zapowiada się ciekawie, więc czekam na kolejny :>
    +Oczywiście obserwuję.
    Caroline. x

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooooooooooooooooooooo boze dziewczyno to jest niesamowite, nawet nie potrafie tego opisac, juz kocham to opowiadanie <3 dawaj rozdzial jak najszybciej ;3 juz nie moge sie doczekac ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać kiedy będzie 1 rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Niesamowity prolog :D Po prostu taki.. zapierający dech.. A zwiastun też zachęcający :) Dobra robota i pisz szybko rozdział :)
    Życzę weny xx

    + zapraszam do mnie: http://my-reason-to-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo super! Czekam na 1 rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Już mi się podoba! Dodaję do ulubionych i czekam na pierwszy rozdział:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prolog:*
    Cudowny zwiastun<3 om mal co się nie popłakałam *.*
    Nie mogę doczekać się rozdział pierwszego.:***
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg <3 zapowiada się nieźle, takie prologu nie czytałam jeszcze.;D masz talent do pisania, czekamy na pierwszy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zwiastun! Czekam na 1 rozdział ;P
    PS: Jak nazywa się ta piosenka w zwiastunie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cascada - Everytime we touch (slow) -Avalon Xx

      Usuń
  17. fajny, fajny ;)

    W ciemnych zaułkach Londynu dzieją się rzeczy straszne. Najprawdziwsze blondynki zamierają, gdy pojawia się ON - Pan Ciemności, znany też jako Lord of the Darkness... Czarny płaszcz, szmaragdy w oczach i dwór wiernych fleszy.

    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/ <----------------- ZAGLĄDAJCIE, KOMENTUJCIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaczyna się ciekawie.
    Będę czytać i komentować, kochanie!!! ♥

    Zapraszam do mnie: http://friendshipismoreimportantthanlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Myślę ,że w weekend powinien już być -Avalon Xx

      Usuń
  20. CUUUUUUUUUDOZNY *.* Widać że zwiastun robiła Forever Alone xD tylko ona robi takie fajne ;D . A i mam jedno pytanko będziecie prowadzić blog ze dwie czy tylko avalone to będzie prowadzić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzgodniłyśmy ,że każda z nas pisze własną perspektywę. Tak będzie łatwiej -Avalon Xx

      Usuń
  21. Nie mogę sie już doczekać pierwszego rozdziału *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. JEZU! Jaka zaje.. zapowiedź bloga! Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału... Dawajcie jak najszybciej! Proszę was.. ;)
    I jeśli możecie to powiadamiajcie mnie na moim blogu w zakładce "spam" o nowych rozdziałach.

    Mam nadzieję, że odwiedzicie mój blog, i przeczytacie przynajmniej ostatni rozdział + skomentujecie go http://opowiadania-paulikka.blogspot.com/ ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. No no no *___*
    Nie powiem zainteresowałaś mnie ;*
    Czekam na nn !<3

    onlyyouharrystyles.blogspot.com <--- wpadniesz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. @Forver alone (Avalon) Wiesz jak można cię poznac ? po tym ,że za każdym razem jak odpowiadasz na pytania dajesz "Xx" ,a Emily pewnie będzie dawała "♥" heheszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę tak z przyzwyczajenia. Masz racje. Emily, pewnie będzie dawała "♥" Pozdrawiam -Avalon Xx

      Usuń
  25. JARAM SIĘ *__*
    @Forever alone to Avalon. Kocham Cię Forever alone. Jak i twoje wszystkie blogi. Jesteś niesamowita. Pozdrawiam.
    Mam pytanie: Skąd przyszedł wam pomysł na takiego rodzaju bloga jak i wgl założenie nowego konta (dodatkowego forever alone) i zrobienie historii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emily ,wcześniej prowadziła bloga ,ale jej się usunął ,ponieważ nie wchodziła na niego od bardzo dawna. Ostatnio prosiła mnie o założenie blogspota. Tak więc siedziałyśmy u mnie w pokoju i wymyślałyśmy różne fabuły. W końcu postanowiłyśmy ,że każdy będzie miał jakiś swój problem i swoją pasje. Avalon i Niall śpiewają,a Zayn i Emily tańczą. Moja kuzynka chodzi na tańce ,dlatego chciała zostać w opowiadaniu tancerką.Problemy bohaterów po prostu wzięły się z naszego życia codziennego.W rzeczywistości ,każdy potrzebuje kogoś ,kto go zrozumie i wysłucha ,ponieważ również ma problemy. To wszystko. Po prostu uważamy ,że to bardzo zbliży do siebie bohaterów -Avalon Xx

      Usuń
  26. Zaprosiłyście mnie, więc jestem : ) Po zapoznaniu się z bohaterami, przeczytaniu prologu, i obejrzeniu zwiastunu krzyczę na cały dom " JA PIER*OLE ! TO BĘDZIE ZAJEBISTE !" Po prostu wrażenie na mnie duże wywarłyście. Bardzo zaintrygowała mnie postać Avalon - ona jest taką odskocznią od ich problemów. No bo Emily i NIall, okalaczają się i próbują odebrać sobie życie - wnioskuję, że Emily doprowadzi się do krytycznego stanu, tak jak Niall - no i Zayn, który będzie mieć problemy z alkoholem i papierosami. A Avalon, ona jest bita przez swojego chłopaka. Takiego czegoś się nie spodziewałam. Jej, ale się cieszę na to opowiadanie.
    Jak byście mogły mnie poinformowac o I rozdziale, byłam wniebowzięta ^^
    Ściskam i czekam na wasze dzieło.
    Pozdrawiam,
    Isiia.


    A tymczasem zapraszam do komentowania moich blogów :
    + http://behind-of-the-scene.blogspot.com
    + http://just-trust-isiia999.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie w wolnym czasie xDD.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja pierdole rozwaliliście system . Kocham was !!!!!!! chce juz pierwszy rozdział XD

    OdpowiedzUsuń
  28. zapowiada się dość zajebiście :)
    myślę iż warto dodać się za to do obserwatorów :D
    i myślę iż może zajrzysz też do mnie ;) była bym wdzięczna, ale piszę ten komentarz nie dla spamu tylko chcę byś wiedziała iż uważam ten blog już za bóstwo :D
    czekam nn *_*
    Całujee Lolaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. już nie mogę się doczekać rozdziałów, a co to za piosenka w zwiastunie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cascada - Everytime we touch (slow) -Emily.♥

      Usuń
  30. Awww Zapowiada sie zarąbiście ;D Każdy z bohaterów ma własny problem a i tak zostają przyjaciułmi :3 Jakie to piękne. Pierwszy raz widziałam bloga ze takim zwiastunem... Jest wspaniały :) Nie moge się doczekać rozdziału numer 1 ^.^ Już Kocham te opowiadanie. Będe na nie wchodzić codziennie żeby sprawdzić czy jest rozdział :)Pozdrawiam :***
    P.S. Kiedy 1 rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  31. Łosz KURDE!!! *__* filmik jest mega :DD. Musisz mi koniecznie powiedzieć jak go zrobiłaś, czy kto Ci zrobił. Dzięki za polecenie twojego bloga na moim bo jest naprawdę super :).
    Całuję i biorę się za czytanie ;**
    Caroline xx
    P.S.
    Wpadaj do mnie. Może Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej <3.
    http://takemetotheendoftheworld-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiła mi go moja kuzynka ,która jest postacią Avalon i zajmuje się zwiastunem ,prologiem ,wyglądem i ogólnie opisuje perspektywy Avalon. Na górze po lewej stronie masz do niej linka. Jeśli natomiast chcesz ją o coś spytać to zadaj pytanie pod rozdziałem skierowane właśnie do Avalon. Pozdrawiam -Emily.♥

      Usuń
  32. Po zobaczeniu bohaterów poczułam ogromną ochotę, aby przeczytać to opowiadanie. Na dodatek ten prolog i zwiastun. To jest po prostu cudowne. Jeszcze ta muzyka dodaje niesamowitego klimatu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zwiastun :*
    Mam do cb pytanie .
    Podaj dokładną nazwę piosenki w tle :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cascada - Everytime we touch (slow) -Avalon Xx

      Usuń
  34. prolog jest suuper, zapowiada się na prawde ciekwie.....

    Zwiastun ...świetny pomyśl, genialne wykonanie.

    Mam jeszcze prośbę. możesz podać tytuł piosenki.? jest świetna :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cascada - Everytime we touch (slow) -Avalon Xx

      Usuń
  35. awwwww.. ♥.♥
    Prolog i zwiastun są niesamowite.
    CUD, MIÓD I ORZESZKI.
    Zabieram się za nadrabianie zaległości.

    Zapraszam do mnie
    http://snytomarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zwiastun . Po prostu kocham tę piosenkę , ona bardzo pasuje do tego zwiastuna .

    OdpowiedzUsuń